Kategorie sklepu


Wybierz dział

Dane kontaktowe
BAJERY
tel. kom.: 502634735
więcej »
Zaloguj się

nie pamiętam hasła!
zarejestruj się


Pokaż wszystkie marki

Polityka zwrotów i wysyłka zamówień

Naszym priorytetem jest jak najszybsze i bezpieczne dostarczenie do Ciebie towaru.

Koszty przesyłki zależą od wybranej formy płatności i gabarytów zakupionych przedmiotów

 

Bardzo proszę osoby kupujące o przeczytanie poniższego tekstu i zaakceptowanie jego treści:


 

" Udzielam pełnomocnictwa sprzedającemu na zawarcie umowy z Pocztą Polską i firmą In Post w celu przesłania za jego pośrednictwem zakupionego towaru.Przekazane na ten cel pieniądze nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego".koszt wysyłki=opłata pocztowa+koszt pakowania.


 

Wysyłka towaru realizowana jest w ciągu 3 dni roboczych, najczęściej w przeciągu 24 – 72 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie .

W dniu wysyłki paczki otrzymają Państwo od nas e-mail potwierdzający jej nadanie.

Zastrzegamy sobie możliwość wysyłki towaru w ciągu 6 dni roboczych, ma to miejsce wówczas, gdy nie mamy całego towaru, który zamówiłeś i musimy go sprowadzić-z góry przepraszam!!!!!

 

  • Na zakupiony towar wystawiam paragon fiskalny
    a na życzenie mogę wystawić  FV 
    a dane należy podać zaraz po zakupie

 

 

REKLAMACJE I ZWROTY
Opis procedury reklamacyjnej:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem el.kubabka@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.


Aby odstąpić od umowy zawartej poprzez zakup w sklepie DOMECZEK.BAZAREK.PL, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: el.kubabka@gmail.com
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres:

Elżbieta Kubalska
ul.Witosa 1/63
42-200 Częstochowa

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w sklepie [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
numer zamówienia
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
W przypadku zwrotu towaru sprzedawca zwraca kupującemu koszty przesyłki towaru do niego,  jednak jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany zwykły sposób dostarczenia, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

 

 

NIE ODBIERAM PRZESYŁEK REKLAMACYJNYCH WYSŁANYCH ZA POBRANIEM !!!